Jõulumüük! Pikendatud tagastusõigus kuni 15. jaanuarini 2025 kõigile detsembris tehtud tellimustele!

Transpordi informatsioon

Kuna te mu paki postitate?

Postitame kõik oma tellimused samal või järgneval tööpäeval, sõltuvalt kas tellimus oli teostatud enne kella 13:00.

Kui pikk on tarneaeg?

Tavaliselt võtab tellimuse jõudmine aega 2 tööpäeva, kuid mida lähemal olete meie laole Saksamaal, seda kiiremini tellimus saabub. Transport kõikidesse Euroopa pealinnadesse võtab üldiselt 1 tööpäeva. Vaadake allpool olevat nimekirja tarneaegade kohta riigiti(tööpäevad).

Austria: 1 kuni 2
Belgia: 1 kuni 3
Eesti: 3 kuni 5
Hispaania: 1 kuni 3
Holland: 1 kuni 2
Horvaatia: 1 kuni 3
Iirimaa: 2 kuni 3
Itaalia: 1 kuni 3
Kreeka: 2 kuni 5
Luxemburg: 1 kuni 3
Poola: 1 kuni 2
Portugal: 2 kuni 3
Prantsusmaa: 1 kuni 2
Rootsi: 1 kuni 3
Saksamaa: 1
Slovakia: 1 kuni 3
Sloveenia: 1 kuni 3
Soome: 1 kuni 3
Taani: 1 kuni 2
Tsehhi: 1 kuni 3
Ungari: 1 kuni 3
Muud: 2 kuni 5

Kui kallis on transport?

Tasuta transport rakendub alates 50 €, mis tähendab, et kõik tellimused aurustitega on tasuta transpordiga. Kui teie tellimus jääb alla 50 €, siis on transpordi hind 5 kuni 20 € sõltuvalt millisesse riiki te seda soovite saada. Kuna meie transpordi hinnad muutuvad tihti, siis täpse ülevaate saamiseks minge ostukorvi ning vaadake kulu, kui teie tellimus jääb alla 50 €.

Millised transpordi valikud mul on?

Kõik meie tellimused saadetakse UPS-iga.

Kust te tellimused teele panete?

Meie ladu on Saksamaal, Apolda linnas tagamaks kiiremat teenust tervesse Euroopasse.

Kuhu te tellimusi saadate?

Me transpordime oma tooteid kõikidesse Euroopa riikidesse mõne erandiga. Palun minge ostukorvi veendumaks, et pakume oma teenuseid teie riigis. Kui asute Euroopas aga väljaspool Euroopa Liitu (nt Norra ja Sveits), siis lisandub teie tellimusele tollimaks, mis ei kajastu ostukorvis ning tuleb tasuda iseseisvalt.

Kas pakendid on diskreetsed?

Jah, kõik meie pakid on diskreetsetes karpides, ning puuduvad viited MagicVaporizers brändile, kasutame vaid oma kauplemise nime "Anything Worldwide".

Kuna ma saan jälgimise numbri?

Jälgimise emailid saadetakse välja samal päeval, kui pakk on posti pandud, tavaliselt kella 18:00 paiku.

Millised on maksevõimalused?

Pakume kolme erinevat makseviisi; krediitkaart, PayPal ja pangaülekanne.

Kas ma saan muuta enda tarneaadressi peale tellimuse esitamist?

Kui kontakteerute meiega enne, kui ladu jõuab tellimusega tegeleda, siis saame aidata tarneaadressi muutmisega. Kui tellimus on juba teel, siis saate ühendust võtta kulleriga, kus saate ilma lisatasuta ära muuta tarneaadressi, eeldusel, et tegemist on sama linnaga.

Mis juhtub, kui ma ei ole kodus UPS tarne ajal?

Sellisel juhul korraldab UPS uue tarne, või viib paki tagasi lähimasse UPS pakkidele mõeldud lattu. Peale seda saate kas sinna ise järgi minna, või lasta pakk uuesti tarnida.

Mis juhtub, kui ma otsustan pakki mitte vastu võtta?

Pakid mida ei ole vastuvõetud kliendi poolt õigeaegselt, jätame endale õigus maha arvata 25€ meie transpordikuludeks (tarne ja tagastamine) tellimuse summast ja tagastame ülejäänud osa teie kontole. Kui soovite uuesti tellida peate esitama uue tellimuse.

Kas mu Isikuandmed on turvatud?

Jah, võtame inimeste isikuandmete töötlemist väga tõsiselt ning omame mitut erinevat turvakihti, hoidmaks teie andmeid turvaliselt. Isikuandmete töötlemisest saate lähemalt lugeda meie Privaatsuspoliitika lehelt.

Kas pakute ka hulgimüüki?

Jah, pakume hulgimüüki hulgimüügi hinnaga kõikidele Eesti firmadele, kellel on kehtiv KMKR number. Loe rohkem hulgimüügi kohta siit.