Kui sul on vajadus meiega kontakteeruda, siis palun loe enne läbi all paiknevad korduma kippuvad küsimused.


Mul on küsimus juba esitatud tellimuse kohta

Ma ei ole saanud jälgimisenumbrit

Me saadame jälgimisenumbri välja alati 19:00 paki väljasaatmise päeval. Kui te ei ole kella 19:00-ks saanud jälgimisnumbrit, siis palun vaadake enda rämpsposti kausta esimesena. Kui seal ei ole ka midagi, siis palun võtke meiega ühendust alloleval vormil ning edastame selle teile manuaalselt.


Tegin eduka tellimuse, kuid ei ole saanud tellimuse kinnitusega e-maili

Tellimuse kinnituse e-mail saadetakse teile koheselt, kui makse on olnud edukas. Kui te ei leia antud e-maili, siis palun kontrollige esimesena enda rämpsposti kausta. Kui seal ei ole ka midagi, siis palun võtke meiega ühendust alloleval vormil ning edastame selle teile manuaalselt.


Soovin lisada või eemaldada tooteid oma tellimusest

Kui tellimus on teele pandud, siis ei ole võimalik enam ühtegi toodet lisada ega eemaldada. Teil on võimalus teha tagastus vastavalt meie tagastuspoliitikale.

Kui tellimus ei ole veel teele pandud ja soovite muuta oma toote värvi siis võtke meiega ühendust alloleval vormil ning üldiselt saame teie soovi täita.

Kui tellimus ei ole veel teele pandud ja soovite eemaldada või lisada tooteid oma tellimusele, siis peame teie tellimuse tühistama ja teeme tagasimakse. Peale seda saate teha uue tellimuse enda soovitud toodetele. Palun pange tähele, et kui maksate kaardiga või läbi panga, siis võib raha tagastamine võtta kuni neli tööpäeva, enne kui see on tagasi teie kontol. Seega võib tekkida olukord, kus antud raha ei jõua teie kontole tagasi koheselt uue tellimuse tegemiseks.


Soovin oma tellimuse tühistada

Toma tellimuse tühistamiseks võtke meiega ühendust esimesel võimalusel kasutades allolevat vormi. Kui teie tellimus on teele pandud, siis ei ole võimalik tellimust tühistada, küll aga on võimalik teil ebavajalikud tooted meile tagastada vastavalt tagastuspoliitikale. Tagastamisele kuuluvate toodete transpordiks kuluv tasu makstakse kliendi poolt.

Kui teie tellimus ei ole veel teele pandud, siis on võimalik see tühistada ja teostada tagasimakse. Palun pange tähele, et kui maksate kaardiga või läbi panga, võib raha tagastus aega võtta kuni neli tööpäeva, enne kui raha jõuab tagasi teie kontole.


Soovin muuta oma tarneaadressi

Kui tellimus on teele pandud, siis ei ole võimalik aadressi muuta. Parim variant on kontakteeruda otse transpordifirmaga, kui olete kätte saanud jälgimiseks vajaliku informatsiooniga e-maili, ning loota, et nad saavad teid aidata. Kui uus tarneaadress on samas linnas, siis üldiselt teevad nad seda tasuta.

Kui tellimus ei ole teele pandud, siis saame teie tarneaadressi muuta. Palun kontakteeruge meiega läbi alloleva vormi.


Kuna mu tellimus saabub?

Teile saadetud e-mailis on jälgimiseks vajalik informatsioon, mis edastatakse teile paki saatmisega samal päeva. Vajutage lingile ning avaneb detailne vaade, kust näete kuna pakk saabub.


Ma ei leia enda tellimuse kviitungit

Tellimuse kviitung on lisatud jälgimisnumbriga saabunud e-mailile. See on lisatud pakile ning on leitav ka "Minu konto" lehelt, kui sul on konto.


Jälgimine näitab, et kedagi ei olnud kohal tarneks, kuid olen olnud olemas

Palun helistage transpordifirmale ning küsige uut tarnet. Sõltuvalt sellest, kus te elate võib-olla tekkinud olukord, kus pakk on viidud lähimasse postkontorisse, ning kui seda ei ole tehtud, siis tarnitakse üldiselt pakk järgmisel päeval.


Jälgimine näitab, et pakk on kohale toimetatud, kuid ma ei ole enda tellimust saanud

Palun helistage transpordifirmale otse, ning andke neile teada oma jälgimisnumber ja lisage, et te ei ole pakki kätte saanud, kuigi jälgimine näitab teisiti. Üldiselt on nad võimelised paki asukoha kindlaks määrama ning toimetavad selle kohale. Palun kontrollige ega ekslikult ei ole pakki viidud teie naabritele. Vahel jätab kuller paki teie naabritele, kui teid ei ole saadaval. Helistades otse transpordifirmale saate teada, kas antud olukord on juhtunud ka teiega.

Juhul kui nad ei suuda seda leida, kontakteeruge meiega läbi alloleva vormi.


Ma ei ole rahul enda tootega ning soovin toodet tagastada

Saate teha ebavajaliku toote tagastuse vastavalt meie tagastuspoliitikale. Kontakteeruge meiega läbi kontaktivormi, et alustada tagastuse protsessi.


Mul on seadmega probleem ning vajan abi garantiijuhtumiga

Minge meie garantiijuhtumi lehele ning esitage garantiivorm. Peale selle esitamist võtab MagicVaporizers esindaja teiega ühendust.


Ma ei näe nähtavat auru väljumas enda aurustist

ähtav aur ei ole guaranteeritud kasutades aurustit. See sõltub mitmetest faktoritest nagu näiteks kütteviis, materjal mida aurustatakse, õhuvool, aurustumise temperatuur, niiskus ja palju muud.

Kui sa oled harjunud e-vedelike aurustamisega ning eeldad sama kogust nähtavat auru, siis pead enda ootuseid langetama kasutades aurustamiseks taimi/vahasi/õlisi. E-vedelikud sisaldavad endas taimedest saadud glütseriini, mis on tihke vedelik ja toodab palju nähtavat auru.

Soovitame alati vaadata YouTube ülevaateid erinevatest aurustitest, millest olete huvitatud. Selle põhjal saate selge ülevaate auru nähtavusest ja tihedusest, mida oodata. Küll aga on olemas mõned moodused, kuidas toota rohkem auru, kui see on sinu prioriteet:

  • Kui kasutate taimi, siis veenduge, et jahvatate selle peeneks, ning paigutate tihkelt (kuid mitte liiga tihkelt, sest muidu ei pääse õhk läbi)
  • Kui tegemist on konvektsiooni aurustiga, siis veenduge, et katate kogu ahju pinna.
  • Tõstke temperatuuri. Ohverdate maitset, kui temperatuur on üle 180°C, kuid mida kõrgem temperatuur, seda rohkem näete nähtavat auru.
  • Hingake sisse sügavalt ning välja kiiresti.

Näitena võime tuua välja ühe parimatest statsionaarsetest aurustitest - Volcano Classic - mis suunab kogu auru õhupalli, suudab toota auru 180°C juures ning seda ei ole nähagi. Samas suudab see toota 215°C+ juures valget piimjat auru.

Me saame aru, et mõned kliendid eelistavad suuri pilvi, kuid ärge laske sellest ennast petta ning lähtuge siiski tundest. Kui teie poolt sisestatud materjal on peale aurustamist pruunikas, siis üldiselt võite kindlad olla, et aurusti töötab hästi.

Pidage meeles, et aurustid mida me müüme on mõeldud aktiivsete ainete parimaks võimalikuks eralduseks ning säilitades ühtlasi maitset, mitte lihtsalt toota võimalikult tihket auru.


Mul on küsimus, enne kui esitan tellimuse

Kas tarnite tooteid minu riiki?

Me pakume enda tooteid praktiliselt kõikidesse Euroopa riikidesse, mõne väikese erandiga. Lisage tooted ostukorvi ning suunduge tellimust kinnitame, seejärel saate teada, kas teie riiki on võimalik tooteid tarnida.

Kui pikk on tarneaeg minu riiki?

Üldiselt on tarne 1 kuni 3 tööpäeva üle kogu Euroopa, kuid mõned asukohad võivad võtta kuni 5 tööpäeva. Peale tellimust saate jälgimiskoodi, mille abil saate vaadata, kuna täpselt teie toode teieni jõuab.


Kas ma pean enda tellimuse pealt maksma tollimakse?

Ei, nii kaua kui sinu riik on osa Euroopa Liidust ei lisandu ühtegi lisakulu.

Hind mida näete tellimuse kinnitamisel on lõplik hind, mida peate maksma. Kui elate väljaspool Euoopa Liitu, näiteks Norras, Kanaaridel, San Marinos või Sveitsis, siis leiate enda küsimusele vastuse järgmisest punktist.


Minu riik ei ole osa Euroopa Liidust, kas pean enda tellimuse pealt maksma makse?

Kui elate väljaspool käibemaksu vaba Euroopa tsooni, kuid riigis, mis asub Euroopas (nt Norra, Kanaarid, San Marino või Sveits), siis peate ilmselt maksma käibemaksu ja/või tollimaksud enda riigile otse, sest need ei sisaldu hinnas.

Julgustame teid uurima, kuidas teie riigis täpselt asjad toimivad, enne kui teete oma tellimuse. Tollimaksud ja lisanduvad maksud on seotud otseselt teie riigiga ning omaltpoolt me ei saa seda vältida.

Transport on tasuta, kui tellite meie käest aurusti, kuid kõik lisanduvad maksud, tollimaksud ja Imporditasud ei ole meie vastutada ning need tuleb teil Iseseisvalt tasuda.


Proovisin tasuda kaardiga, kuid süsteem keeldus minu maksest

See juhtus ilmselt selle pärast, et teil ei ole 3D turvalisus lubatud. 3D tuvalisus on süsteem, mis on loodud krediitkaardi väljastajate poolt vältimaks pettuseid, nõudes kaheastmelist kinnitamist (tavaliselt läbi telefoni), ning ei piisa lihtsalt kaardi informatsioonist.

Peate aktiveerima 3D turvalisuse, et sooritada internetis ohutuid oste. Kui soovite aktiveerida 3D turvalisust, siis peate ühendust võtma pangaga ning nad aitavad teid. See kaitse on mõeldud teie turvalisuse tagamiseks internetist ostmiseks ning samuti vältimaks pettuseid, mida saaks sinu kaardiga teha. Kui olete selle aktiveerinud, siis palun esitage uus tellimus ning teostage makse.

Kui aga probleem maksega on püsiv või teil on mõni muu mure, siis palun võtke meiega ühendust allolevas vormis.


Kas teil on füüsilisi poode Eestis?

Ei, me müüme vaid internetis . Nii saame hoida enda kulusi ja toodete hindasi madalal.


Kas ma saaksin sooduskoodi?

Kahjuks ei. Me näeme enda madalate hindadega kõvasti vaeva, ning meie mõtteviis ei luba välja anda sooduskoodi juhul, kui see ei kehti kõigile.


Kas saadate pakid diskreetselt?

Jah. Meie tooted on pakitud kirjadeta pruunidesse karpidesse, ning puuduvad viited MagicVaporizers e-poele. Meie saatja nimi on "Anything Worldwide", mis tagab, et keegi ei kahtlusta paki sisu.


Kas te pakute tasumist sularahas või saan pakile ise järgi minna Eestis?

Kuna me soovime pakkuda parimat hinda, siis müüme vaid internetis. Kõik tellimused peavad olema tasutud enne kui paki teele paneme. Meie ladu ei ole võimalik külastada, et pakile ise järgi tulla. Me tarnime selle teie ukseni, ning jälgimisnumbri abil saate jälgida ja vajadusel muuta kõike tarnega seonduvat.


Mul on probleem tellimuse esitamisega

Palun võtke meiega ühendust allolevas vormis. Proovige enda muret võimalikult täpselt kirjeldada, ning kui peaks olema mõni veakood, siis palun edastage see meile.


Mul on küsimus toote kohta

Palun võtke meiega ühendust allolevas vormis. Proovime teie küsimusele vastata esimesel võimalusel ning nii täpselt kui võimalik :)


Saad meiega kontakteeruda allolevalt, kui sa ei saanud enda küsimusele vastust: